liveforbooks

Alla inlägg den 10 september 2011

Av nicole bertilsson - 10 september 2011 21:30

vet att jag inte skrivit på en hel vecka men har bara läst en bok och den heter "de utvalda" och är med i triologon tankeläsaren av kristin cashore den var bra men inte lika bra som den andra boken, så tänkte inte skriva om den men den är läsvärd och får 3.5,4/5 (någonstans där) den är rätt lång 400 sidor om väldigt action fylld med lite romantik och fantasy dessutom 


 denna helgen har man läst förlorad ängel!!

den var lika bra som jag trodde att den skulle vara.  nu väntar jag bara på att den tredje boken ska komma! den skulle visst heta silence på engelska, vet inte vad den kommer att heta på sevnska dock. tror den kommer ut på svenska den 4 oktober och vad jag har hört kanske det kommer en fjärde men är inte säker....

  


boken handlar iallafall om att Nora börjar tvivla allt mer och mer på Patch, rädd att han kanske fortfarande vill skada henne. Hon blir mer övertygad om att det är han som döda hennes pappa men vill inte tro det. Nora som dumpar Patch bilr allt mer och mer förvirrad och förbannad när Patch blir ihop med hennes värsta fiende Marcie.

boken var underbart bra och får som den andra boken 5/5 ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej hej!
jag heter nicole och älskar att läsa. jag är 13 år och var inte särskilt inne i att läsa innan jag läste twilight när jag var en så där 10 år. det blev en favorit men ju mer jag läst har det ändrats och nu är vampire academy min favo serie.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards